دیجیتالی
 

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت | اهمیت شبکه های اجتماعی در سئو

امروزه حدود سه و نیم میلیارد نفر در دنیا از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.ما در این مقاله سعی داریم تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت را مورد بررسی قرار دهیم.پس پیشنهاد میکنم تا آخر مقاله وب داران ( طراحی سایت ) را همراهی کنید.یکی از موضوعات مهم در چند سال اخیر در بحث سئو سایت ارتباط میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر رتبه سایت در گوگل است که جزو فعالیت های سئو بیرون از صفحه به حساب می آید.

مقدمه : تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت و اهمیت آن
از سال 2010 زمزمه هایی مبنی بر تاثیر اشتراک گذاری مطالب بر بهبود رتبه سایت در گوگل بر سر زبان ها افتاد.

در این زمینه کارشناسان سئو نظرات متفاوتی دارند.برخی معتقدند که اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی در امتیاز دهی گوگل تاثیر چندانی ندارد و برخی دیگر هم تاثیر آن را زیاد می دانند.البته در لیستی که سایت moz.com منتشر کرده است این عامل تاثیر چندانی در بهبود رتبه سایت ندارد و همچنین گوگل هم هرگونه ارتباط میان اشتراک گذاری مطالب و تاثیر آن در الگوریتم امتیاز دهی خود را منکر شده است.

از مطالب بالا می شود اینطور نتیجه گرفت که اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی تاثیر چندانی در بحث سئو سایت ندارد اما معمولا مشاهده شده مطالبی که در شبکه های اجتماعی زیاد به اشتراک گذاشته می شوند در نتایج گوگل هم رتبه بهتری می گیرند.

پس شاید ما معیار های اشتباهی را در نظر می گیریم!ما می توانیم از زاویه ای دیگر به این بحث نگاه کنیم.مثلا وقتی یک مطلب تعداد دفعات زیادی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود مسلما تعداد کاربران بیشتری را هم درگیر می کند و همین می تواند در بهبود رتبه سایت در گوگل موثر باشد.

پس باید بیشتر به بحث تعامل با کاربران در شبکه های اجتماعی توجه کنیم.البته شبکه های اجتماعی زیادی در فضای مجازی فعالیت دارند که از محبوب ترین آن ها می توان به فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس و لینکدین اشاره کرد که هرکدام به صورت جداگانه در بهینه سازی سایت تاثیر می گذارند.در ادامه این شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهیم.

فیسبوک

یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و ایران فیسبوک است که کاربران ایرانی زیادی را هم دارد.در بررسی که میان بیش از هزار صفحه انجام شده است ارتباط بسیار قوی میان نرخ تعامل در فیسبوک و نرخ کلیک (CTR) در گوگل به دست آمده است.

این آزمایش توسط آمارهایی که شبکه اجتماعی فیسبوک و موتور جستجوگر گوگل ارائه کردند انجام شده است و در آن مشخص شده مطالبی که در فیسبوک نرخ تعامل بین 6 تا 13 درصد را داشته اند رتبه بهتری نسبت به پست های دیگر به دست آورده اند و همچنین از CTR بیشتری هم برخوردار بوده اند.

توییتر

یکی از پرسرعت ترین شبکه های اجتماعی توییتر است که کاربران در آن قابلیت تولید محتوا در حدود 140 کارکتر را دارند و با توییت کردن مطالب می توانند نقش پررنگی در بهبود رتبه سایت در گوگل ایفا کنند.این شبکه ی اجتماعی فوق العاده در ایران بیشتر جنبه خبری پیدا کرده است.

گوگل پلاس.....

ادامه مطلب در لینک زیر....

https://webdaran.com/the-effect-of-social-media-on-seo/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۰:۴۰ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

وردپرس چیست | برنامه وردپرس چیست | wordpress چیست


وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.در واقع می توان گفت وردپرس امروزه از ابزارهای قوی و ساده برای بلاگ نویسی و سیستم تولید محتوا وبسایت است.

وردپرس چیست
وردپرس یک ابزار برای ایجاد یک وب سایت با منبع باز است که در PHP نوشته شده است.چه کسی از وردپرس استفاده می کند؟
اگر از وردپرس برای انتشار در وب استفاده می کنید، یک شرکت فوق العاده هستید.بسیاری از وبلاگ های معروف، رسانه های خبری، سایت های موسیقی، شرکت های Fortune 500 و مشهور ها از WordPress استفاده می کنند.

 

به عنوان مثال، وبلاگ های معروف مانند Mashable و TechCrunch هر دو در WordPress هستند.رسانه های خبری مانند وبلاگ های نیویورک تایمز و وبلاگ های شخصی CNN نیز از WordPress استفاده می کنند.

وردپرس چیست و چه کاری می تواند انجام دهد؟وردپرس یک پلت فرم عالی برای وب سایت های مختلف است. از وبلاگ نویسی تا تجارت الکترونیک ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است.
چند مثال خیلی کم از وب سایت هایی که شما می توانید با وردپرس بسازید:
وبلاگ
تجارت الکترونیک
کسب و کار
اخبار
عکاسی
موسیقی
عضویت

چگونه می توان شروع به استفاده از وردپرس کرد؟اکنون شما احتمالا می پرسید “چطور می توانم آن را دریافت کنم؟”
وردپرس رایگان است!بله،100٪ رایگان است
وردپرس را می توان برای تاسیسات خود از WordPress.org دانلود کرد یا می توان آن را نیز به عنوان یک سرویس میزبانی از طریق WordPress.com استفاده کرد.....

ادامه مطلب در لینک زیر .....

https://webdaran.com/what-is-wordpress/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۶:۳۲ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

طراحی سایت چند منظوره | طراحی قالب چند منظوره

امروزه تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه در چه حوزه ای مشغول به فعالیت هستند به دنبال پیشرفت و توسعه هستند و قصد دارند راندمان کاری خود را افزایش دهند.هنگامی که شما تصمیم به طراحی سایت برای کسب و کار خود می گیرید با انواع افزونه ها ، ابزارها و ویژگی ها روبرو می‌شوید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که بسته به نوع حوزه فعالیت شما باید از آن ها استفاده شود.اما سوال اصلی اینجاست که اگر کسب و کار شما طوری باشد که نیاز به چندین سایت مختلف برای آن داشته باشید چه کاری باید انجام داد؟

طراحی سایت چند منظوره
شاید اولین ایده ای که به ذهن شما برسد این باشد که آیا می‌توان همه این ویژگی‌ها را در یک سایت استفاده کرد یا اینکه نیاز به چند وب سایت است؟

جواب این سوال بله است یعنی می‌توان تمام ویژگی ها را در یک سایت به کار بود به همین منظور شما می توانید از طراحی سایت چند منظوره استفاده کنید.در حقیقت می توان گفت شما با استفاده از قالب چند منظوره هم از نظر مالی صرفه جویی کرده اید و هم با یک تیر چند نشان زده اید!همانطور که از نام طراحی سایت چند منظوره مشخص است شما می توانید چندین ویژگی و کسب و کار را در یک قالب چند منظوره گرد هم آوردید.برای مثال سایتی که هم شرکتی باشد و هم فروشگاهی!

با توجه به اینکه امروزه فناوری های جدید جدید دائماً در حال تهدید محصولات قدیمی و بی کیفیت هستند استفاده از این ویژگی می تواند شما را کاملا بروز نگه دارد.

 

قالب چند منظوره
قالب چند منظوره مزیت‌های زیادی دارد بگذارید با یک مثال توضیح دهیم :شما به چه مزه ای علاقه مند هستید؟ تلخ ، شیرین ، تند ، شور ، ملس یا ….با استفاده از قالب چند منظوره می توانید طعم دلخواه خود را داشته باشید و این در حالی است که هسته اصلی سایت شما بدون تغییر باقی خواهد ماند.

طراحی وب سایت قالب چند منظوره
فرض کنید یک کسب و کار محصولات زیاد و متنوعی دارد و نیاز دارد که همه آن ها را معرفی کند و یا موضوعات بسیار زیاد و متنوعی دارد که دسته بندی آن ها نیاز به طراحی متد های خاص دارد.در این حالت می توانید از قابلیت مگا منو در سایت خود استفاده کنید تا یک منوی عریض داشته باشید.یکی از نمونه های بارز و موفق استفاده از مگا منو ، سایت دیجی کالا می باشد.استفاده از مگا منو همچنین می‌تواند موجب بهبود تجربه کاربری شود.

یکی از قابلیت‌های مگا منو این است که اجازه می‌دهد تعداد زیادی لینک را در یک کادر و در یک جا نشان دهید.این لینک ها می توانند صفحات سایت ، محصولات سایت ، دسته بندی ها و یا …. باشند و قابلیت دیگر هم آنکه هم به صورت عمودی ادامه پیدا می‌کند و هم به صورت افقی.

خدمات طراحی وب سایت چند منظوره
همان طور که اشاره کردیم یکی از مزیت‌های طراحی وب سایت چند منظوره این است که شما می توانید با یک تیر چند نشان بزنید یعنی با استفاده از قالب چند منظوره می توانید چند سایت مختلف را ایجاد کنید.همچنین یکی دیگر از مزایای قالب چند منظوره را می‌توان مقرون به صرفه بودن آن دانست برای مثال شما با استفاده از یک قالب می توانید طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، وبلاگی یا …. را داشته باشید.

مزایای استفاده از قالب چند منظوره
قابل استفاده برای کسب و کارهای مختلف
مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در هزینه ها
در اصل قالب چند منظوره برای برخی از کسب وکارها که در بالا به آن ها اشاره کردیم بسیار مفید و ارزشمند است و بهترین انتخاب ممکن برای آن ها به حساب می آید.

طراحی سایت با وب داران = یک تجربه موفق


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۹:۱۲ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

وبینار چیست

وبینار تلفیق دو کلمه وب و سمینار می باشد که از آن می توان به عنوان یکی از روش های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد.وبینار چیست یک کنفرانس ویدیویی زنده و مبتنی بر وب است که از اینترنت برای اتصال فرد (یا چند نفر) میزبان وبینار به مخاطبان بیننده و شنوندگان از سراسر جهان ، استفاده می کند.میزبان ها می تواند خود را در حال صحبت کردن نشان دهند و حتی می توانند میهمانان را از سایر مناطق دعوت کنند تا وبینار را با آن ها هماهنگ کنند.

سیستم عامل‌های وبینار همچنین ویژگی های تعاملی را ارائه می‌دهند که در آن مخاطب می‌تواند از آن ها برای پرسیدن سوال و گفتگو با میزبان استفاده کند.بسیاری از افرادی که میزبان وبینارها هستند در پایان جلسات ، پرسش و پاسخ را برای پاسخ به سوال بینندگان درباره محتوای ارائه شده برگزار می‌کنند.

چرا میزبانی یا تنظیم یک وبینار

متخصصان از وبینارها برای ارائه سخنرانی های آموزشی مربوط به مشاغل یا سازمان هایشان استفاده می کنند.همچنین با استفاده از وبینار ارتباط با مخاطبان خود را به روشی بسیار نزدیک تر پیگیری می‌کنند.بسیاری از میزبان های وبینار سخنرانی‌های وبینار چیست خود را به عنوان کنفرانس یا سمینار تلقی می کنند تا به مخاطبان خود چیزی یاد دهند.برخی هم از وبینارها برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند!

 

علاوه بر آموزش و فروش ، وبینارها همچنین ابزارهای مفیدی برای انجام مصاحبه زنده با دیگر متخصصان محسوب شود.وجود قابلیت زنده در وبینار برای افرادی که می‌خواهند فرصتی برای برقراری ارتباط و تعامل در زمان واقعی داشته باشند ، واقعا قانع کننده است.

به بیان ساده‌تر اگر می خواهید چیزی از موضوع مورد علاقه خود یاد بگیرید و اطلاعاتی درباره آن کسب کنید ، وبینارها یکی از بهترین راه ها برای گسترش دانش شما و یادگیری مستقیم از متخصصان است و همچنین اگر خودتان متخصص هستید ، میزبانی وبینار یک روش عالی برای ارتباط با مخاطبان می باشد.

ویژگی های وبینار

در ادامه فقط مواردی ذکر می شود که وبینارها باید ارائه دهند.

نمایش اسلایدها
یک میزبان می تواند یک نمایش پرده ای را با استفاده از Microsoft powerpoint یا Keynote Apple ارائه دهد.دقیقا مانند آنچه در یک کلاس معمولی ، سالن اجتماعات یا سالن سخنرانی به نمایش می گذارید.

فیلم جریان
یک میزبان می تواند ویدیویی را که در رایانه خود ذخیره کرده نشان دهد یا آن را به صورت آنلاین پیدا کند مانند Youtube

صحبت با مخاطبان
وبینارها از VolP برای ایجاد ارتباط صوتی در زمان واقعی استفاده می کنند.

همه چیز را ضبط کنید
وبینارها غالبا گزینه‌ای را به میزبان ارائه می دهند تا بتوانند کل ارائه خود را ضبط کنند ، از جمله تمام تصاویر و صدا

برای مطالعه کامل این ویژگی ها روی لینک زیر کلیک کنید....

وبینار چیست

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۳۵:۰۸ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

  امروزه اینترنت نقش مهمی در کسب و کارها دارد زیرا کاربران بسیاری وجود دارند که در جستجوی کالا و خدمات خود در اینترنت هستند و از طریق اینترنت کالا و خدمات مورد نیاز خود را می یابند و تهیه می نمایند.

 

با توجه به همه گیر شدن استفاده از اینترنت در کشور عزیزمان ایران و استفاده در حال گسترش کاربران از اینترنت برای تهیه کالا و خدمات مورد نظر خود، حضور در بستر اینترنت برای کسب و کارها به امری ضروری تبدیل شده است و بهتر است کلیه مشاغل در فضای اینترنت نیز کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. یک وب سایت خوب و کارامد می تواند مشتریان بسیاری را جذب نماید و باعث افزایش بسیار فروش گردد.

البته داشتن یک وب سایت خوب به تنهایی کافی نیست و می بایست بازاریابی از طریق اینترنت انجام گردد. در حقیقت وب سایت پایه حضور در اینترنت می باشد و پس از راه اندازی آن برای گرفتن نتیجه می بایست بازاریابی اینترنتی انجام گردد. مثلا سایت دیجی کالا با رعایت اصول سئو توانست به فروش میلیاردی دست یابد. مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی سئو، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوایی و تبلیغات اینترنتی می باشد که از همه موثرتر و مقرون به صرفه تر سئو و بهینه سازی سایت می باشد. سئو به عملیات بالا بردن وب سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو برای عبارات هدف گفته می شود.

سئو و بهینه سازی وب سایت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار شرکت ها و برند سازی آنان داشته باشد. حضور در اینترنت و بودن در مکان های مناسب در این محیط می تواند فروش شما را چندین برابر نماید. 

اولین گام برای حضوری قوی در اینترنت راه اندازی وب سایتی زیبا، کارامد و پر محتوا می باشد که بتواند نیازها و سوالات مشتریان را در زمینه شغلی شما پاسخ گو باشد و همچنین با فراهم آوردن دسترسی آسان به مطالب امکان یافتن مطالب را به کاربران بدهد. وب سایت به عنوان دفتر کاری مجازی یک شرکت می باشد که می تواند حس اطمینان و اعتبار را در کاربران ایجاد نماید و با برقراری ارتباط با کاربران می تواند مشتریان جدیدی را جذب مجموعه نماید. همان طور که گفته شد سئو یک کلید برای موفقیت است و اگر اطلاعات کافی در این باره ندارید به شما پیشنهاد میکنیم مقالات دیجیتال مارکتینگ را مطالعه بفرمایید. وب سایت می بایست محتوای کافی را در خود داشته باشد و به مسائل و مشکلات مشتریان بپردازد و برای آنها راه حل ارائه نماید. یک وب سایت بی محتوا در موتورهای جستجو موفق نخواهد بود. در حقیقت زیبایی برای یک وب سایت کافی نیست و وب سایت در کنار ظاهر مناسب می بایست محتوای کافی داشته باشد.

 

هر چه وب سایت مطالب و محتوای کامل تر و مفیدتری داشته باشد کاربران بیشتری جذب آن می گردند. یکی از مشکلات اصلی سایت ها در کشور عزیزمان ایران عدم وجود محتوای کافی در سایت ها می باشد که به دلیل عدم توجه کافی صاحبان سایت ها به اهمیت وجود محتوا می باشد. در این میان سایت جام نیوز با اعتبار دادن به نوشته های خود توانست رتبه بالای الکسا را دریافت نماید در حقیقت محتوای خوب و با کیفیت کلید موفقیت در اینترنت و جذب کاربر می باشد. ممکن است کاربران جذب سایتی که زیبا نیست اما محتوای مورد نیاز آنان را دارند بشوند اما جذب سایتی که زیبا طراحی شده باشد اما محتوای کافی نداشته باشند نمی شوند.

گوگل به عنوان پر بازدیدترین موتور جستجوی اینترنتی بیشترین محبوبیت را در بین کاربران برای انجام جستجوهای اینترنتی دارد که میزان استفاده از این موتور جستجو چندین برابر سایر موتورهای جستجو می باشد. همچنین در کشور عزیزمان ایران نیز گوگل با اختلاف بسیار نسبت به سایر موتورهای جستجو بیشتر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و بودن صفحه اول گوگل برای عبارات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما می تواند بازدید بسیاری را روانه وب سایت شما نماید.

یک مورد مهم دیگر در زمینه محتوای وب سایت آن است که روند تولید محتوا در سایت نباید متوقف گردد و می بایست به صورت دوره ای در سایت مطالب جدید اضافه گردد. پس از راه اندازی سایت پر محتوا می توان بازاریابی اینترنتی را آغاز نمود. سئو به عنوان مهمترین روش بازاریابی اینترنتی حتما می بایست زیر نظر متخصص و کارشناس خبره این کار انجام گردد و در صورتی که توسط افراد ناشی و بی تجربه انجام گردد ممکن است باعث لطمه های بسیاری به کسب و کار اینترنتی شما گردد. انجام امور سئو دارای قیمت های مختلف است که برای مشاهده قیمت ها در هزینه سئو سایت دقت نمایید. به هیچ وجه عملیات سئو و بهینه سازی را با دانش اندک آغاز ننمایید.  زیرا در نظر نگرفتن حتی یک مورد می تواند باعث عدم موفقیت شما در موتورهای جستجو گردد.

 

امروزه روزانه در حدود 5 بیلیون جستجو انجام میشود که بخش عظیمی از این جستجو کنندگان خریداران کالا و خدمات هستند که در جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود در اینترنت هستند. بودن در صفحه اول موتورهای جستجو و رتبه های برتر برای عبارات مورد نظر شما را در معرض دید این خریداران قرار می دهد. امروزه خریداران بیشتری به جای آنکه در روزنامه ها و مجلات کالا و خدمات مورد نظر خود را جستجو نمایند، از طریق اینترنت خرید و سفارش خود را انجام می دهند و روز به روز استفاده از اینترنت برای خریداران در حال افزایش است. هر روزه کاربران بیشتری جذب اینترنت می شوند و همچنین بخش بیشتری از این کاربران اینترنتی کالا و خدمات مورد نظر خود را از طریق اینترنت تهیه می نمایند. بد نیست به سایت شیپورنگاهی کنیم تا متوجه ضرورت استفاده از سئو در فروش شویم .حضور قوی در اینترنت می تواند بازاریابی اینترنتی شما را رونق دهد. یک بازاریابی اینترنتی موفق با راه اندازی یک وب سایت کاربر پسند و کامل آغاز می گردد که بتواند جوابگوی نیازها و اطلاعات مورد نیاز کاربران و مشتریان در زمینه شغلی شما باشد.

رعایت اصول سئو در طراحی سایت می تواند هزینه های بازاریابی اینترنتی شما را کاهش دهد. پس از راه اندازی وب سایت با انجام امور سئو می توان سایت را در موتورهای جستجو از بابت عبارات کلیدی مرتبط بالا آورد. بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو می بایست به مرور زمان انجام گردد و به هیچ وجه با عجله انجام نشود. سئو در صورتی که به درستی انجام گردد با صبر به نتیجه خواهد رسید و بعد از گذشت زمان مناسب مشتریان بسیاری را جذب خواهد نمود. در کنار امور سئو بهتر است فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، تبلیغات کلیکی،  تبلیغات در سایت های مرتبط و پر بازدید انجام گردد تا بازاریابی اینترنتی شما بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد. موفق ترین سایت در زمینه استفاده از سئو را می توان بدون شک نماشا اعلام نمود. بازاریابی اینترنتی به عنوان مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات می تواند نقش پر رنگی در رونق اقتصادی شرکت ها را داشته باشد و انجام امور اینترنتی شما به صورت اصولی می تواند موفقیت شغلی شما را تضمین نماید. البته بازاریابی اینترنتی و مخصوصا سئو نیاز به تجربه فراوان دارد و حتما می بایست زیر نظر متخصص با تجربه این رشته انجام گردد و در صورتی که زیر نظر متخصصین با تجربه انجام نگردد ممکن است کلیه هزینه ها و زمان شما را هدر دهد.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۶:۰۷ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

امروزه تبلیغاتی روی مردم اثرگذار است که خودشان آن را انتخاب کنند و یا دوستان و آشناهایشان به آن ها پیشنهاد دهند.این تبلیغات، تبلیغاتی هستند که به کاربران حق انتخاب می دهند مثل تبلیغات بنری در شبکه های مجازی، یا تصاویر و ویدئوهایی که در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها مرورگر اینترنت، شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد.هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است.

این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند.این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر ، تأثیرگذاری بهتری دارند.بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند.انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

در این نوع از تبلیغات آنلاین هر سایت پربازدید، تعدادی جایگاه برای تبلیغات در نظر گرفته و آن‌ها را با ارقام ثابت برای مدت زمانی محدود به متقاضیان اجاره می‌دهد.هر برند بر حسب نیاز خود یا کمپین تبلیغاتی که در حال اجرا دارد می‌تواند هزینه‌ جایگاهی را پرداخت کرده و آگهی خود را در معرض دید مخاطبین قرار دهد.این سبک از تبلیغات یکی ازمحبوب‌ترین و متداول‌ترین نوع تبلیغات بین برندهاست.

 

نحوه کار تبلیغات بنری

در این روش در ابتدا شما یک تصویر حرفه ای که معرف خدمات یا محصول شماست را طراحی می کنید و سپس این تصویر را در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام یا سایت های پر بازدید قرار می دهید.در طراحی بنرهای تبلیغاتی در ابتدا لازم است مشخص کنید که آیا می خواهید این بنر را در وب سایت های دیگر قرار دهید یا اینکه می خواهید آن را در جوامع مجازی مثل تلگرام، اینستاگرام یا … منتشر کنید.

اگر که صاحب یک وب سایت باشید می توانید به گونه ای بنر خود را طراحی کنید که بازدید کنندگان با مشاهده و کلیک روی بنر شما وارد صفحه فرود (لندینگ پیج) سایتتان شوند.اگر هم که می خواهید بازدیدکنندگان را به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام خود هدایت کنید لازم است که آخرین پست های خود را با دقت زیاد و مرتبط با موضوع بنر تبلیغاتی خود قرار دهید.

نحوه کار در تبلیغات بنری بدین صورت است که شرکت‎‌هایی وجود داشته که طرف قرارداد سایت‌های پربازدید و مطرح بوده و وظیفه اجاره این جایگاه‌ها را دارند.وقتی شما از یکی از این شرکت‌ها جایگاه یا پکیجی را خریداری کنید تبلیغات شما در تمام سایت‌های طرف قرارداد بر اساس نوع خرید شما نمایش داده می‌شود.کیفیت خدمات ارائه شده و سایت‌های تحت پوشش موضوعات مهمی است که انتخاب ارائه دهنده سرویس تبلیغات بنری را سخت خواهد کرد.

تبلیغات بنری در ۳ قالب قراردادی صورت می پذیرد:
تبلیغات در بازه زمانی مشخص
تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
تبلیغات کلیکی ( مبلغی را به سایت‌ موردنظر پرداخت کند تا بنر را در سایت‌شان بگذارند )


سه دلیل برای تبلیغات بنری....

مطلب کامل در لینک زیر

https://webdaran.com/what-is-banner-ads/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۳:۰۶ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

اگر با مفاهیم طراحی سایت آشنا باشید، مطمئنا در تمایز بین طراحی متریال و طراحی فلت دچار چالش خواهید شد. طراحی متریال، زبانی جدید در طراحی سایت است که گوگل در یکی از کنفرانس های خبری خود آن را معرفی کرده است.

 

در روش طراحی سایت فلت تا حد امکان از سایه ها و گرادیان رنگی استفاده نشده و اجزای اصلی صفحه سایت با استفاده از رنگ های یک دست و درخشان در کنار فونت های خوانا به نمایش گذاشته می شوند. 
اما به راستی چه تفاوت هایی بین این دو شیوه طراحی وجود د ارد؟ کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد؟ در حقیقت، یکی از نگرانی های طراحان مبتدی، تشخیص به موقع تفاوت های میان این دو نوع سبک از طراحی می باشد. در این مقاله قصد داریم به برخی از تفاوت های عمده بین طراحی متریال و طراحی فلت بپردازیم.

اسکوئومورفیسم در طراحی سایت به چه معناست؟
اسکوئومورفیسم ، در طراحی به معنای میزان تقلید طرح از جهان فیزیکی است. دراین رویکرد معمولا، ابزارهای آنلاین ساخته شده در صورتی ایده آل هستند که برای ابراز خود تداعی گر یک ابزار فیزیکی باشند! اسکومورفیسم درست نقطه مقابل طراحی فلت است. در اسکومورفیسم تلاش می شود فضای سه بعدی پیرامون را برای کاربر در تجربه ای مجازی بازسازی کرد. 
موضوع اصلی با این نوع از طراحی ها این است که اغلب زیاد از حد هستند تا آنجا که المان های طراحی دیگر جالب و مفید نیستند و در عین حال عملکرد سایت یا اپلیکیشن را مسدود میکنند.
کلید اصلی اجتناب از ناکامی، بدون توجه به استایل طراحی که شما برگزیده اید، رعایت اصول طراحی سایت است. با رعایت اصول طراحی بدون شک شما نیز می توانید به جایگاه سایت هایی همچون نماشا دست یابید. اگر شما در آغاز انتخاب کنید که چه نوع طراحی را میخواهید پیاده سازی کنید، محصول نهایی عذاب آور خواهد بود. درعوض، در آغاز به هدف نهایی سایت فکر کنید و اینکه کاربران چگونه به اهدافشان خواهند رسید. اگر اینکار را انجام ندهید، هیچ استایلی نمیتواند پروژه شما را نجات دهد.

طراحی فلت (تخت) در طراحی سایت
طراحی فلت، در بسیاری از جهات، طراحی ساده به اصول اولیه است طراحی فلت نوعی طراحی سایت است، خالی از هر گونه المان سه بعدی. این طراحی هرگونه سلیقه‌ی سبکی‌ را که سعی کند تصور معادلی از دنیای واقعی بدهد را حذف می‌کند مانند سایه های عمیق، شیب و بافت. طراحی سایت فلت صرفا بر فعل و انفعال آیکون ها، تایپوگرافی، و رنگ متمرکز شده است. به طور مثال طراحی گذشته سایت نمناک به این حالت بود . طراحی سایت فلت بصورت منحصر به فردی برای نخستین بار اینترنت و نیازهای کاربران آن را با دکمه ها و طرح های رنگی ساده در راستای کارآمدی و درک و شناسایی سریع عناصر و آیکون های نرم افزار ارائه نمود. یکی از اولین سبک های منسجم ساخته شده با هدف و برای رسانه های دیجیتال است.

 

ویژگی و هدف اصلی در استفاده از سبک طراحی فلت ، پیاده سازی و رعایت دقیق اصول کاربردپذیری ، دسترسی پذیری و معماری محتوا و اطلاعات به شکلی کاملا بهینه و پایدار است . اگر به دنبال کمک برای طراحی سایت به صورت فلت هستید مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید . اینکه در این سبک طراحی ما از فضاهای باز و المان های نسبتا بزرگ استفاده میکنیم بدین دلیل هست که آن چیزی را در اختیار مخاطب قرار دهیم که دقیقا به آن نیاز خواهد داشت و با صرف نظر از زرق و برق های گرافیکی آنچنانی که در سال های گذشته و چه بسا حال حاضر هم استفاده میشود دور شویم و به یک نکته جامع برسیم که اولین و تنها چیزی که از سایر موارد در طراحی صفحات وب و اپلیکیشن ها اهمیت دارد محتوا بر اساس نیاز مخاطب می باشد. در ادامه برخی از مزایا و معایب طراحی فلت را با شما به اشتراک می گذاریم:

مزایا طراحی فلت در طراحی سایت
1-اصول طراحی المان های فلت به راحتی به صورت قالب های واکنشگرا سازماندهی می شوند
2-طرح ساده می شود ، عناصر غیر ضروری گرافیکی و متحرک حذف شده و نتیجه آن کاهش زمان بارگذاری است. 
3-حذف تمام گزینه های طراحی غیر ضروری ، موجب تسهیل طراحی سایت و سریع تر شدن روند پروژه است . همچنین این امر باعث کاهش سرعت لود سایت می شود که برای سایت های سنگین مثل دیجی کالا بسیار مهم است .
4-فقدان عناصر اسکوئومورفیک می تواند خواندن و درک مطالب سایت را ساده تر نماید و آن را سرعت بخشد. 
5-همچنین تمام گزینه های طراحی غیر ضروری را حذف می کند و باعث تسهیل طراحی سریع سایت می شود.
6-طراحی های فلت، بی نهایت قابل انطباق بوده و به راحتی می توان آن ها را تبدیل به ریسپانسیو کرد.

معایب طراحی فلت در طراحی سایت
1-طراحی فلت شما را محدود به اشکال و آیکن های ساده و رنگ ها می نماید. 
2-اگر بیش از حد از آن بهره گرفته شود هویت سایت نیز به زبان ساده یک دست و یکنواخت و تکراری می شود. 
3-برخی از سایت ها یا برنامه ها نیاز به راهنمایی بصری و گرافیکی پیچیده ای دارند تا کاربر را از طریق فرآیند هدایت کند، که یکی از نقاط مهم شکست طراحی فلت به حساب می آید. یکی از شکایات رایج این است که عدم سایه افتادن و لبه های بلند می تواند دشوار باشد که دکمه های قابل کلیک را جدا از گرافیک برداری های استاتیک قرار دهید.
4-هرج و مرج موجود در طراحی فلت می تواند برای ایجاد یک وب سایت یا اپ موبایل اصلی و اورجینال سخت و مشکل ساز باشد.

 

طراحی متریال در طراحی سایت

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم متریال دیزاین چیست، می‌توانیم بگویم متریال دیزاین نسخه مکتوب، مستند و علمی طراحی فلت هست. این طراحی توسط گوگل به وجود آمده. همه اصول طراحی‌ آن، بند به بند توسط گوگل طراحی شده و همه‌ی تغییرات مفهومی‌ توسط گوگل هدایت و کنترل شده است.  این کنترل شدن ها باعث تایید شدن از جانب گوکل و در نتیجه موفقیت سایت هایی همچون ورزش 3 میشود .منتقدان طراحی فلت استدلال می کنند که بیش از حد برای از بین بردن تمام زوایای اسکوئومورفیسم تلاش میکند.
طراحی فلت بنظر آنها بیش از حد رادیکالی است. طراحی متریال وارد شد تا محور Z را به وب بازگرداند. مجموعه ای از استانداردهای طراحی توسط Google در یک سند گنجانده شده است چاشنی اسکوئومورفیسم کمی به طراحی فلت افزوده شود، ولو با شناور ساختن چند طرح فلت در یک قاب.

مزایای طراحی متریال در طراحی سایت
1-آرایش 3 بعدی آن ایجاد تعامل با کاربر را ساده تر می کند. به عنوان مثال از سایه ها برای نشان دادن ترتیب لایه ها استفاده می شود.
2-بر خلاف طراحی فلت ، طراحی متریال دارای مجموعه ای از دستورالعمل های دقیق و خاص هستند.
3-اگر در زمینه طراحی وب سایت و توسعه و طراحی برنامه موبایل هستید ، طراحی متریال می تواند یک طراحی یکپارجه و ریسپانسیو برای تمام دستگاه ها ارائه دهدو یک راهکار مناسب برای توسعه برند شماست
4-این نوع طراحی مناسب برای اصول انیمیشین سازی است و باید به صورت دستی اجرا گردد.

معایب طراحی متریال در طراحی سایت
1-جدا از این که طراحی متریال را دوست دارید یا نه ، این روند طراحی به دست و پای گوگل گره خورده است و این خوب نیست. هویت منحصر بفرد و یکتا را از روح سایت می گیرد.
2-طراحی متریال باعث پایبندی توسعه دهندگان به مواد و مفاد دستور العمل ها و کاهش خلاقیت فردی در پروژه می شود.

نتیجه گیری
در واقع نمی توان گفت طراحی متریال الویت بیشتری نسبت به طراحی فلت دارد. هر دو بسیار مینیمال و زیبا هستند. ممکن است با خودتان فکر کنید که طراحی فلت کاربرد بیشتری در طراحی وب سایت دارد اما اصلا اینچنین نیست. در مورد طراحی انیمیشن ها به طراحی متریال نیاز دارید. تنها چیزی که باید به آن فکر کنید، نمایی کاربر پسند در وب سایت و ادغام این دو نوع سبک و یا به عبارتی بهتر، زبان طراحی است.
بسیاری از طراحان مجرب ، طراحی با استفاده از سبک طراحی فلت را ترجیح می دهند. و این سایت ها نیز به موفقیت رسیده اند سایت ایسنا یکی از نمونه های کاربردی در این زمینه است . بارگیری با استفاده از این سبک طراحی، بسیار سریع تر صورت می گیرد زیرا در نمای انیمیشن برای این که تصاویربرجسته تر شوندف قطعا زمان بارگیری تصویر و فیلم نیز افزایش خواهد یافت. اگر علاقه ای به طراحی انیمیشن های گرافیکی ندارید، توصیه می کنیم سراغ طراحی فلت بروید. ولی چنانچه به فکر راه اندازی یک وب سایت فانتزی باشید، طراحی متریال بهترین ایده می باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۱:۰۷ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش میزان دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده می‌شود.در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته می‌شد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد.

بازاریابی موتور جستجو همچنین به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” یا ” پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) ” شناخته می‌شود.

چرا بازاریابی موتور جستجو مهم است؟

با افزایش تعداد مشتریان و افرادی که در حال خرید و یا تحقیق درباره محصولات آنلاین هستند، بازاریابی موتور جستجو به یک استراتژی مهم بازاریابی آنلاین برای افزایش دستیابی (دیده شدن) به یک شرکت تبدیل شده است.در واقع اکثر بازدیدکنندگان جدید یک وب سایت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سایت مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

در بازاریابی موتور جستجو تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی روی سایت آن ها می‌شود پول پرداخت می‌کنند، نه صرفاً فقط برای دیده شدن!این یک راه کارآمد برای یک شرکت است که دلارهای بازاریابی خود را خرج کند.همچنین در این روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازدید کننده به طور تدریجی رتبه وب سایت را در نتایج جستجو ارگانیک بهبود می بخشد.

 

از آنجا که مصرف کنندگان با هدف یافتن اطلاعاتی با ماهیت تجاری از موتور جستجو استفاده می‌کنند، پس آن ها از نظر روانی آماده تبدیل شدن به یک خریدار یا مشتری هستند، این در مقایسه با روش‌های دیگر مانند رسانه های اجتماعی که در آن کاربران به طور صریح در جستجوی چیزی نیستند، بهتر است.

بازاریابی موتور جستجو دقیقاً در زمان مناسب به مصرف‌کنندگان می‌رسد: هنگامی که آنها آماده دریافت اطلاعات جدید هستند.برخلاف اکثر تبلیغات دیجیتال، تبلیغات ppc غیر قابل نفوذ است و نمی‌توان برای آن مشکل ایجاد کرد.با استفاده از SEM نتایج فوری است و مطمئناً سریع ترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت محسوب می‌شود.

بازاریابی موتور جستجو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجوگر از الگوریتم های پیچیده ای برای اطمینان از نمایش مناسب نتایج برای هر جستجو استفاده می‌کنند از جمله با توجه به لوکیشن (مکان) و سایر اطلاعات موجود.در تبلیغات جستجو پولی، تبلیغات پشتیبان اکثراً در بالای صفحه ظاهر می شود که آن ها را نسبت به دیگر نتایج ارگانیک برجسته تر می کنند.

SEM از دید کاربر.....

ادامه مطلب در لینک زیر .....

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۳:۴۷ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.

درواقع تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که بر روی طیف گسترده ای از وب سایت ها، از جمله موتورهای جستجو ، که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت کلیک کاربر بر روی آگهی هزینه پرداخت می کند، است.

از این رو به آن ، ” پرداخت به ازای هر کلیک ” می گویند.یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات ، تبلیغات در موتور های جستجو می باشد.

اما پرداخت هزینه تبلیغات در این روش کدام است؟در این روش میزان مبلغ پرداختی بر اساس تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ برآورد می شود.لازم به ذکر است برای انجام اینگونه تبلیغات شما باید با یک سری از واژگان آشنا شوید.

مزایای تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc
مقرون به صرفه بودن
شاید فکر کنید چرا مقرون به صرفه؟

اما دلیل این است که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وب سایتتان می‌آیند پول پرداخت می‌کنید، نه تمامی کسانی که تبلیغ سایت شما را می بینند اما وارد آن نمی شوند، و اینگونه نیز نیست که برای مدت زمانی که تبلیغ شما آنجاست پولی پرداخت کنید.
با توجه به این تفاصیل می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.

هدفمندی
می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه را اعمال کنید.

قابل سنجش بودن
شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق، میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.

 

قابلیت شخصی سازی
همینطور که کمپین خودتان را اجرا می‌کنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی در اختیار شما وجود دارد که بر اساس نیازهایتان کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.

منابع آموزشی
برای اجرای اینگونه تبلیغات دوره‌ها و ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند که توانایی های خودتان را افزایش دهید.

سریع بودن
شما می توانید به صورت لحظه ای تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در وب سایت خود را ببینید در صورتی که در روش سئو، شما زمان زیادی کار می کنید تا بعد از آن کم کم کاربران از وب سایت شما بازدید داشته باشند.

( توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که تبلیغات کلیکی می تواند جایگزین سئو سایت شما باشد زیرا سئو با اینکه زمان بر است ولی ماندگاری بالایی هم دارد )

معایب تبلیغات کلیکی
شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت که این خدمات را ارائه می دهند این طور اقدام می کنند که از بین چند وب سایت رقیب در حوزه کاری شما، هر کدام مبلغ بیشتری پرداخت کند، انتخاب می شود.

اگر بودجه کافی را برای این تبلیغات ندارید بهتر است قید آن را بزنید! چون به هر حال این وب سایت ها بابت هر کلیک از شما دلار می گیرند نه بابت هر مشتری!
نکته قابل توجه این است که شما در صورتی می توانید از این نوع تبلیغات بهره ببرید که به خوبی بر روی کیفیت وب سایت خود و نیز بهینه سازی خدمات خود کار کرده باشید ، تا کلیک کردن ها به جذب مشتری ختم شود.

به طور خلاصه باید از کیفیت جنس یا خدمات خود نسبت به سایر رقبا مطمئن باشید و فقط به دنبال دیده شدن بیشتر و رساندن صدای خود به سایر مشتریان باشید.

اگرغیر از این است پس ابتدا سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشید و سپس برای دیده شدن بیشتر در جهت تبلیغات اقدام کنید.

به عقیده تیم وب داران تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC راهی مناسب برای دیده شدن وب سایت و کسب و کارتان است البته نه هر کسب و کاری چون در کشور ما با توجه به قیمت بالای دلار استفاده از این روش نوعی ریسک هم محسوب می شود.

نکات تامل برانگیز در جهت تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC

 

!!!!! ادامه مطلب در لینک زیر..!!!!
تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۷:۳۸ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]

با ورود به سال 2019 بیش از پیش دنیای دیجیتال و وب نقش پررنگ تری به خود گرفته است. خریدهای اینرنتی رونق بیشتری گرفته اند و فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را توسعه داده اند.

در بازاریابی نوین به جای داشتن سبد محصولات باید به داشتن سبد مشتریان توجه داشت. به این معنی که تا جایی که ممکن است باید روی حجم مشتریان متمرکز بود و چه فضایی بهتر از فضای اینترنت که هر لحظه و هر کجا که کاربری نیاز پیدا کرد بتواند محصولات ما را مشاهده و خریداری نماید.

اهمیت راه اندازی یک وب سایت معرفی محصولات یا فروشگاه آنلایناگر به لیست بهترین برندهای حال حاضر دنیا نگاهی بیندازید خواهد دید که بالاتر از برندهای مطرحی همچون بنز، بی ام و و کوکاکولا برندهای دنیای فناوری اطلاعات همچون اپل ، گوگل و آمازون قرار گرفته اند. نکته قابل توجه این است که در بین شرکت های فناوری شرکت خرده فروشی آنلاین آمازون در حال رشد چشمگیری است و پیش بینی می شود به زودی بالاتر از اپل در رتبه نخست برندهای برتر دنیا قرار گیرد. علت این موضوع توجه هر چه بیشتر مردم به خرید محصولات مورد نیاز خود است. شرکت دیوار در ایران نمونه موفق و بارز اقبال مردم برای خرید آنلاین است. مزیتی که در هیچ سیستم بازاریابی و فروش دیگری دیده نمی شود.

دلیل موفقیت وب سایت های تجاری در دنیای کسب و کار

یکی از دلایل موفقیت کسب و کارهای آنلاین یا وب سایت های تجاری این است که مشتری می تواند تمامی محصولات یا برندهای مختلف را مشاهده کرده و به مقایسه و بررسی محصولات بپردازد و ضمن بررسی مشکلات و قوت ها، محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.
برای شرکت ها و اصنافی که به صورت فیزیکی کسب و کار را اداره می کنند مانند دیجی کالا داشتن وب سایت به روز و مدرن می تواند نقش مهمی در توسعه خرید محصولات داشته باشد به این ترتیب که مدیر مجموعه می تواند بخش هایی نظیر نمونه محصولات قابل سفارش ، فرم های هوشمند محاسبه قیمت ، بخش دریافت نمایندگی ، سفارش آنلاین بدون واسطه و ... را در سایت قرار دهد و موجب رشد و توسعه شرکت گردد.
بدون شک در عصر حاضر شرکت ها و اصناف فاقد سایت همانند افراد بدون شناسنامه هستند و اگر شرکتی سایتی به روز و کارآمد نداشته باشد به عنوان ضعفی جدی تلقی می شود.

ویژگی یک وب سایت تجاری موفق چیست؟

1 - وب سایت مدرن و به روز باشد :بسیار دیده ایم که شرکت ها در ظاهر دارای وب سایت هستند ولی وقتی به وب سایت مذکور مراجعه میکنیم وب سایتی با پلت فرم قدیمی، نا امن و دارای طراحی ضعیف میبینیم که عموما رغبتی برای ماندن بیشتر در وب سایت در مخاطب ایجاد نمی کند لذا بسیار مهم است که وب سایت ها حتما دارای پلت فرم های مدرن نظیر وردپرس به روز نگه داشته شده باشند.
2 - طراحی کاربرپسند و جذاب :استفاده از رنگ بندی صحیح در کنار افکت های مدرن و به روز بسیار به جذب مخاطب برای وب سایت شما کمک می کند. طراحی سایت حرفه ای جذاب است که باعث می شود کاربر زمان بیشتری در وب سایت شما بگذراند و احتمال مشتری شدنش بالاتر می رود.

3 - امنیت بالا :اهمیت امنیت وقتی شما پرداخت آنلاین و ثبت نام کاربر را پیش بینی کرده اید بالاتر می رود. همچنین وب سایت باید پروتکلی پیش بینی کند تا توسط رقبا آسیب نبیند.


4 - نشان های ملی :در حال حاضر شرکت ها و اصنافی که برای کار خود مجوز و پروانه لازم دارند می توانند لوگو ساماندهی را اخذ و در سایت درج نمایند. اکثر سایت های داخلی مانند ستاره این لوگو را دارند.همچنین اگر برای وب سایت تجاری خود در کنار مشاهده نمونه محصولات امکان فروش و پرداخت آنلاین در نظر گرفته اید توصیه می شود نماد اعتماد الکترونیکی ( ای نماد ) نیز اخذ و در سایت درج شود.


5 - پشتیبانی خوب :بسیار مهم است که وب سایت شما توسط شرکتی طراحی شود که دارای پشتیبانی با کیفیت و دائم است. اگر می خواهید بعد از طراحی سایت با خیال راحت به موفقیت خود فکر کنید دیجیتال مارکتینگ را دست کم نگیرید به روز رسانی امنیتی و رفع باگ ها و ایرادات از جمله مواردی است یک شرکت طراحی وب سایت باید انجام دهد.

برای طراحی سایت از کدام شرکت اقدام کنیم؟در دنیای IT امروزی شرکت های زیادی برای طراحی وب سایت وجود دارند ولی مهم ترین موضوع تناسب کیفیت اجرای پروژه طراحی سایت با هزینه ای است که پرداخت می شود. اگر به دنبال طراحی سایت هایی مانند طرفداری یا ... هستید باید هزینه بالایی را پرداخت نمایید اما پیشنهاد ما این است که شما نام ، برند و سایت خودتان را بسازید.
بسیار مهم است که شرکت طراح سایت توانایی تغییرات و اضافه کردن ویژگی های مورد درخواست مشتری را داشته باشد. همچنین تخصص و مهارت بالایی در امن سازی وب سایت به منظور جلوگیری از مشکلات برای کاربران در نظر گرفته شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۹:۵۷ ] [ امیر روزی طلب ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By daryablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب